
xa0سال 89 بود که معلممون گفت هرکی وبلاگ داشته باشه4 نمره به نمره پایان ترمش اضافه میکنم همین شد که منم به عشق همون 4نمره اومدم سریع یه وبلاگ زدم و کلی شر و ور توش نوشتم و بعد یه مدت که دیدم وعده های معلم گرامی همش کشکه وبلاگو زدم ترکوندم و بعد چن سال دوباره دلم تنگ شد تازه برگشته بودم که بلاگفا لجبازی کرد و وبلاگم حذف شد حالا بعد مدتها دوباره برگشتم .......
ادامه مطلب